- 8.00 - 8.30 - schodzenie się dzieci, zabawy dowolne zgodne z zainteresowaniem dzieci, w kącikach tematycznych, zajęcia opiekuńcze, inicjowanie rozmów z dziećmi
- 8.30 - 8.50 –czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe- śniadanie
- 8.50 - 9.00 -zestaw ćwiczeń porannych- tworzenie warunków do zorganizowanej aktywności ruchowej
- 9.00 – 9.30 – zajęcia dydaktyczne w ramach realizacji podstawy programowej i programu wychowania
- 9.30-10.00- zabawy swobodne, konstrukcyjne i stolikowe
- 10.00 – 10.50 -zabawy dowolne w ogrodzie inspirowane potrzebami dzieci, spacery, wycieczki, zabawy badawcze, zabawy ruchowe na dworze, obserwacje przyrodnicze w najbliższym otoczeniu przedszkola, w czasie niepogody zabawy ruchowe w sali
- 10.50-11.20 –czynności higieniczne i samoobsługowe w łazience, nauka i utrwalanie kolejnych etapów mycia rąk przed obiadem. Obiad I danie.
- 11.20 – 11.55 -zabawy wg inwencji nauczyciela, ćwiczenia utrwalające tematy zajęć dydaktycznych, prace porządkowo- opiekuńcze
- 11.55 - 12.20 –czynności samoobsługowe,, zbiegi higieniczne, przygotowanie do II dania obiadu. Obiad II danie.
- 12.20 – 12.30 –odpoczynek po obiedzie: słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek lub fragmentów książek czytanych przez n-la
- 12.30-13.00–swobodne zabawy i gry integrujące grupę, zabawy porządkowo-organizacyjne, konstrukcyjne
- 13.00-14.00- zabawy dydaktyczne, badawcze, utrwalenie tematu zajęć, praca wyrównawcza prowadzona indywidualnie
- 14.00 - 14.20– zabawy dowolne rozwijające umiejętność organizowania i podejmowania działalności zabawowej
- 14.20 – 14.40–czynności higieniczne w łazience. Podwieczorek- samodzielne i kulturalne spożywanie posiłku
- 14.40-15.30- zabawy ruchowe w Sali, działania twórcze dzieci. Zabawy na powietrzu- utrwalanie umiejętności samodzielnego ubierania się
- 15.30-16.00-zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, prace porządkowe, rozchodzenie się dzieci.