W naszym przedszkolu Państwa dziećmi opiekuje się 21 osobowa kadra pedagogiczna . Kadrę pedagogiczną tworzy zespół wykształconych i kreatywnych nauczycielek dbających o ciepłą i przyjazną atmosferę w przedszkolu. Panie posiadają dobry kontakt z dziećmi, dostrzegają i rozumieją ich potrzeby. Mają dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie edukacji przedszkolnej. Nauczycielki w swojej pracy wykorzystują najnowsze koncepcje, metody i formy pracy, które gwarantują nauczanie i wychowanie na wysokim poziomie. Uwzględniają indywidualne podejście, zapewniając czas i uwagę dla każdego dziecka. Posiadają uzdolnienia plastyczne, muzyczne i teatralne umożliwiające rozwijanie i kreowanie indywidualnych zainteresowań i talentów każdego dziecka.
Nasi nauczyciele są profesjonalistami w zakresie edukacji przedszkolnej. |
|
|
JOANNA JASIŃSKAPraca z dziećmi jest moją pasją. Dla mnie to wielka odpowiedzialność za ich rozwój i bezpieczeństwo, ale to także świat pełen przygód, czarów i magii, który z każdym dniem dostarcza mi wiele wyzwań, radości i satysfakcji. Jestem nauczycielem dyplomowanym. Dyrektorem Przedszkola Samorządowego im. Króla Maciusia Pierwszego jestem od 1 września 2012r. Staram się, by Przedszkole było placówką otwartą i przyjazną dla dzieci oraz ich rodziców . Istotne dla mnie jest to, by w Przedszkolu Samorządowym w Gąbinie realizowano programy, które będą rozwijały każde dziecko, iskrzyły wyobraźnię, budowały poczucie własnej wartości. Mamy wychowywać twórczego człowieka nastawionego na osiąganie sukcesów. Będę promować wychowanie przedszkolne w środowisku lokalnym, a także doskonalić rozwój zawodowy i osobowościowy każdego nauczyciela i pracownika. |
|
|
|
|
EWA OSTROWSKAUkończyłam studia magisterskie na kierunku „Pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne”. Staram się systematycznie podnosić i poszerzać swoją wiedzę i kwalifikacje poprzez uczestniczenie w ciekawych kursach i szkoleniach. Pracę w zawodzie nauczyciela podjęłam tuż po studiach w 2003 roku. Moment wyboru studiów był dla mnie bardzo prosty i jednoznaczny ponieważ od zawsze wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi i to z tymi najmłodszymi, bawić się z nimi, śpiewać, uczyć pierwszych ważnych dla nich rzeczy. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną radość oraz dostarcza dużo satysfakcji a każdy uśmiech dziecka to dla mnie osobista nagroda.
|
|
MAŁGORZATA DĄBKOWSKAJestem psychologiem. Ukończyłam jednolite studia magisterskie na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS ze specjalizacją psychologia kliniczna. Ukończyłam roczny staż w Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych, a także wiele szkoleń i warsztatów specjalistycznych min. dwuetapowe szkolenie ,, Terapia dzieci z autyzmem”, mediacje rówieśnicze i szkolne, psycholog w przedszkolu, warsztaty umiejętności klinicznych – praca z osobą i grupą. Praca z dziećmi jest moją pasję, a patrzenie jak mały człowiek pokonuje swoje ograniczenia sprawia mi najwiecej przyjemności. |
|
|
|
IWONA TRZYBIŃSKA-LENDZIONJestem absolwentką Studium Nauczycielskiego w Łowiczu, kierunek - wychowanie przedszkolne oraz Wyższej Szkoły Humanistyczno- Pedagogicznej w Łowiczu na kierunku edukacja poczatkowa. Ukończyłam Studia Podyplomowe z wychowania fizycznego w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku oraz Formy gimnastyczno- taneczne z rytmiką w Wyższej Szkole Kultury Fizycznej i Turystyki im. H. Konopackiej w Pruszkowie. Ukończyłam liczne szkolenia i kursy, w tym kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Jestem nauczycielem dyplomowanym. W pracy staram sie wprowadzać ciepłą i rodzinną atmosferę, aby dzieci czuły się swobodnie, aby poprzez zabawę mogły pogłębiać swoją wiedzę, zdobywać nowe umiejętności i w ciekawy sposób odkrywać świat. |
|
|
|
BARBARA WYPYCH-KIEŁBASAUkończyłam pięcioletnie magisterskie studia logopedyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz podyplomowe studia na kierunku oligofrenopedagogika. Jestem również Certyfikowanym Terapeutą Integracji Sensorycznej. Nieustannie - z racji zainteresowań i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych - biorę czynny udział w konferencjach, szkoleniach, warsztatach z zakresu logopedii,integracji sensorycznej i pedagogiki. W swojej pracy kieruję się zasadą, że każde dziecko jest indywidualnością, a na jego rozwój należy patrzeć całościowo. Dlatego w trakcie terapii korzystam z wielu metod, które dostosowuję do potrzeb dziecka. Możliwość obserwowania postępów u podopiecznych jest dla mnie niezwykłym doświadczeniem. Dzięki dzieciom uczę się innego spojrzenia na świat, a możliwość przebywania z nimi pozwala mi zdystansować się do wielu spraw.
|
|
IWONA LEWANDOWSKAUwielbiam dziecięcą szczerość w okazywaniu emocji i spontaniczną zabawę, która w pełni obrazuje naturę przedszkolaka. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i energii, a każdy dzień spędzony w przedszkolu jest niezwykłą przygodą. Celem mojej pracy jest poznanie indywidualnych potrzeb każdego wychowanka. Lubię patrzeć na radość dzieci w momentach, kiedy zdobywają nową wiedzę i rozwijają umiejętności. Czuję ogromną satysfakcję, że mogę im w tym towarzyszyć. Sukcesy dzieci są dla mnie motywacją do dalszego działania. Kwalifikacje zdobyłam kształcąc się na studiach licencjackich: Pedagogika - edukacja wczesnoszkolna oraz edukacja przedszkolna, a także na studiach magisterskich: Pedagogika niepełnosprawnych intelektualnie. Ukończyłam również studia podyplomowe: Pedagogika opiekuńczo wychowawcza, pedagog szkolny. Edukacja dla bezpieczeństwa – edukacja obronna. |
|
AGATA FRONCKOWIAK-OLOBRYUkończyłam studia licencjackie w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej o kierunku ,,Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym’’, studia magisterskie na Uniwersytecie Łódzkim ,,Profilaktyka i animacja społeczno- kulturalna’’. Ukończyłam także studia podyplomowe na kierunku,, Oligofrenopedagogika’’ oraz ,, Edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i zespołem Aspergera’’. Uwielbiam dzieci i praca z nimi sprawia mi wielką radość. Bardzo cieszą mnie sukcesy, które odnoszą dzieci, ich uśmiech, szczerość, czy odkrywanie talentów. Staram się, aby każdy dzień dziecka spędzony w przedszkolu przyniósł mu wiele radości, jak również wpłynął na jego wszechstronny rozwój. Pracując z dziećmi staram się nauczyć ich empatii, szacunku, a przede wszystkim rozwijam ich zainteresowania, bo przecież dzieci są naszą przyszłością. |
|
|
|
|
|
ALEKSANDRA WACHOWICZ
Praca z dziećmi jest dla mnie udziałem w odkrywaniu świata, które dokonuje każdy młody człowiek. Usprawnianie dzieci zawsze było moja pasją i jednoczesnie stało się wielką przygodą w moim życiu zawodowym. W swojej pracy staram się, aby każdy dzień spędzony przez dzieci w przedszkolu był dla nich ciekawym przeżyciem, a dla mnie samej nowym wyzwaniem. Nasze spotkania stają się dla dzieci nie tylko świetną zabawą, ale też niezapomnianą przygodą, która ich kształtuje i rozwija. Praca z najmłodszymi daje mi wiele satysfakcji, a uśmiech na twarzach dzieci jest zawsze prawdziwa nagrodą i wspaniałym podziękowaniem za wspólna pracę i zabaw.
|
|
MILENA KACZMAREKUkończyłam studia licencjackie na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, oraz studia magisterskie na kierunku: Edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne. Praca z dziećmi jest nie tylko moim zawodem, ale przede wszystkim pasją, która każdego dnia przynosi mi mnóstwo satysfakcji mierzonej uśmiechami moich wychowanków. Przebywając z dziećmi nauczyłam się patrzeć na świat ich oczami. Uważam, iż niezwykle ważne jest rozbudzanie ciekawości i wyobraźni dzieci poprzez stwarzanie okazji do odkrywania otaczającego świata. Podczas zajęć wykorzystuję zarówno tradycyjne jak i innowacyjne metody nauczania.Kieruję się zasadą, iż wstępem do pracy nad wszechstronnym rozwojem małych dzieci jest zbudowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa.
Paulo Coelho
|
|
JOANNA MIKOŁAJCZYKUkończyłam studia magisterskie o kierunku „Pedagogika przedszkolna z wczesnoszkolną”. Posiadam również tytuł licencjata „Edukacji wczesnoszkolnej z językiem angielskim”. W swojej pracy z dziećmi staram się wykorzystywać wszelkie swoje uzdolnienia, zamiłowania oraz wiedzę zdobytą podczas studiów i przekazywać ją swoim wychowankom. Poprzez różnorodne metody i formy pracy rozbudzam w najmłodszych ciekawość otaczającego ich świata. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość, stając się nie tylko moim zawodem, ale także wielką pasją.
MILENA LENARCIKJestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną, oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej z zakresu pedagogiki korekcyjnej. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz edukaji i rehabilitacji osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Praca z dziećmi daje mi ogromną radość, satysfakcję oraz pozytywną energię. Dzieci uczą mnie cieszyć się z najdrobniejszych rzeczy oraz zachwycać otaczającym światem. Jestem osobą wesołą, cierpliwą, w łatwy sposób nawiązuję kontakt z dziećmi. W swojej pracy staram się być sumienna i konsekwentna.
KAMILA MATUSZEWSKA
to motto przyświeca mojej pracy z dziećmi, staram się w każdym dziecku dostrzegać to, co najlepsze, pomagać odkrywać świat, być przewodnikiem na drodze edukacji i stwarzać jak najlepsze warunki do wspólnej nauki i zabawy.
MAŁGORZATA OLCZAK
Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim o kierunku "Pedagogika przedszkolna i pedagogika wczesnoszkolna". Posiadam również tytuł licencjata "Pedagogika opieku ńczo wychowawcza i plastyka". Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie "Pedagogika korekcyjno-kompensacyjna i logopedia szkolna". Pracuję w zawodzie już 7 lat.
|
|